Rosa TAKES OVER Omegle 😂| AdamRayOkay

Komedi

DUUUDEEE!! I had so much fun filming this video guys, let me know in the comments section if we need a part TWO 😏 I hope you guys enjoyed it, I'll see you in my next videooooo duuddee!!
🦋🦋🦋🦋🦋CLICK DOWN FOR MORE🦋🦋🦋🦋🦋
LOUIE'S VIDEO: allist.info/video/rIVtdbV13dycaqc
INTRO-OUTRO SONG:
soundcloud.com/eddiezuko/letmefindoutulikemedude-rosa
SUBSCRIBE: bit.ly/subadamrayokay
Follow me on all my socials...
🦋Tik Tok: www.tiktok.com/@adamrayokay
🦋Facebook: adamrayokay/
🦋Twitter: ADAMRAYOKAY
🦋Instagram: adamrayokay
🦋Snapchat: @ adamlmfao
MERCH: COMING SOON

Komente

  • ADAM RAY OKAY
    ADAM RAY OKAY2 muaj më parë

    Do we need a part TWO?!

  • rockabyy

    rockabyy

    15 ditë më parë

    YESSSSSS

  • Layla Yan

    Layla Yan

    16 ditë më parë

    𝚢𝚎𝚜

  • Archives of Ambah

    Archives of Ambah

    16 ditë më parë

    yasss

  • Bob The Builder

    Bob The Builder

    17 ditë më parë

    lol

  • French Fry

    French Fry

    25 ditë më parë

    PLZ

  • Claudy White
    Claudy White21 orë më parë

    Omg I am down he pull out a penny 😂😂😂😂😂

  • Rita Armenta
    Rita ArmentaDitë më parë

    Lol I couldn't stop smiling thanks for the laughs 😆

  • Serenity Muro
    Serenity MuroDitë më parë

    Why does the first guy look a little bit like young Liam Payne?? @-@

  • Maya Brains
    Maya BrainsDitë më parë

    i'm dying

  • Pretty Para
    Pretty ParaDitë më parë

    I f*cking looooooove you! I've been nonstop watching your TikTok and ALlist videos! So funny! Thank you for making me laugh during quarantine ❤️

  • Danilo Barbieri
    Danilo BarbieriDitë më parë

    if someone says this isn't iconic then I don't know what is

  • ssky3s
    ssky3sDitë më parë

    Omg Just found you on yt, I love you Hahaha.

  • Trey Chanél
    Trey ChanélDitë më parë

    Dude come here

  • Queen Mayah
    Queen MayahDitë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="331">5:31</a> when she started rocking her head

  • Allisson
    Allisson2 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="191">3:11</a> THAT WAS CUTE!!! The way he said “hi” AHHH

  • Jessica Lynn
    Jessica Lynn2 ditë më parë

    Lmfao yes a part 2

  • Yadira Morin
    Yadira Morin2 ditë më parë

    Dude this is so funny. Am downloading TikTok just cuz of you boo

  • Raveona Owensby
    Raveona Owensby2 ditë më parë

    Stranger: hi Rosa: ...hehehe hi

  • ꧁ vallerιe ꧂
    ꧁ vallerιe ꧂2 ditë më parë

    Saw this on TikTok and came straight to ALlist-

  • Veronica Arroyo-Casey
    Veronica Arroyo-Casey2 ditë më parë

    We Need A Part Two, Love!!!

  • Jennifer Cardenas
    Jennifer Cardenas3 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="257">4:17</a> was my favorite part I was dying I love you adam

  • Yurai Zamarripa
    Yurai Zamarripa3 ditë më parë

    Your videos make my day !! Idk how to explain it 😅

  • Gary Fam
    Gary Fam4 ditë më parë

    When the boy said she was ugly she was all like am about to beat this b** up

  • taejin
    taejin4 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="123">2:03</a> I'm having a hard time breathing

  • 2groovy4u
    2groovy4u4 ditë më parë

    one of the only actually funny ones out here lol had me rollllin

  • Sofia Soto
    Sofia Soto4 ditë më parë

    At <a href="#" class="seekto" data-time="483">8:03</a> for some reason he looked kinda drunk to me 🤣🤣

  • HAPPY GYGY
    HAPPY GYGY4 ditë më parë

    I love de <a href="#" class="seekto" data-time="187">3:07</a> R

  • alexus cruz
    alexus cruz5 ditë më parë

    LMAO this video was hilarious

  • Melody The yellow biss
    Melody The yellow biss5 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="100">1:40</a> with that hairline hell no

  • Samantha Cook
    Samantha Cook5 ditë më parë

    LMFAO I SAW ROSA ON HERE TO😭

  • Princess Emily
    Princess Emily5 ditë më parë

    💀 LMFAOOO

  • Haven_Roseツ
    Haven_Roseツ5 ditë më parë

    "hey dude come here u gay? I FREAKING KNEW IT!" Makes me laugh all the freaking time broooooooooo

  • Rachel Marie Beauty
    Rachel Marie Beauty5 ditë më parë

    I haven’t laughed this hard in Years Omfggg😂😂

  • Rachel Marie Beauty
    Rachel Marie Beauty5 ditë më parë

    Omg the best video on youtube😂😂😂 love you rosaaaa🤣❤️

  • Rachel Marie Beauty
    Rachel Marie Beauty5 ditë më parë

    I’m so weakkkkkk😂😂😂😂😂

  • Arleth Barraza
    Arleth Barraza6 ditë më parë

    Do a part Two

  • Veronica Castillo
    Veronica Castillo6 ditë më parë

    😭😭😂😂😂

  • Maria Vega
    Maria Vega6 ditë më parë

    Who else saw Louie’s video under this

  • blank
    blank6 ditë më parë

    Some guy:I got Money===5 cents Queen :Gtg

  • matt martinez
    matt martinez6 ditë më parë

    necio

  • Kay love
    Kay love6 ditë më parë

    Hellyasss part 2 I fuckin laughed so hard ...💋💋💋💋😜😜😜💯💯💯💯

  • Kay love
    Kay love6 ditë më parë

    Love ya 😘 rosaaaa Houston tx love kaylove

  • Morti
    Morti6 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="99">1:39</a> I know y'all saw that SHSHHSHS

  • Susana Stella
    Susana Stella7 ditë më parë

    imagine seeing your dad on here

  • Jose Orellana
    Jose Orellana7 ditë më parë

    Haha

  • Jose Orellana
    Jose Orellana7 ditë më parë

    Hi I’m Jennifer and I’m dieing

  • Nerissa
    Nerissa7 ditë më parë

    Why is These little kids on here 😭😭!

  • dilly
    dilly7 ditë më parë

    This child's like 6 where r ur parents lord that's sad

  • Candace V
    Candace V7 ditë më parë

    bruh 😂😂😂😂

  • makayla
    makayla7 ditë më parë

    those two girls had me dead i wish the convo never ended 😭

  • My Squishyy
    My Squishyy8 ditë më parë

    The guy on the guitar! #dead 🤣😂

  • G C
    G C8 ditë më parë

    do ya know what we need we need people in the world as funny as you

  • Alex Young
    Alex Young8 ditë më parë

    Stranger:u hot. Rosa:weave go's flying

  • Dalila Lopez
    Dalila Lopez8 ditë më parë

    Please do more of these! This was hilarious.

  • STARRS Mukbang
    STARRS Mukbang8 ditë më parë

    😂😂😂😂LoL someone said Patrick Star 😂😂😂😂

  • Zef Mendoza
    Zef Mendoza9 ditë më parë

    This is so funny. 🥰🥰🥰

  • Solei Harb
    Solei Harb9 ditë më parë

    Lmfaooo

  • Lexie Smith
    Lexie Smith9 ditë më parë

    Part 2 !!

  • ezee torre xox
    ezee torre xox9 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="333">5:33</a> I LOST IT

  • Drea
    Drea9 ditë më parë

    LMFAOOOOO THIS IS MY FAV VIDEO EVER BRO I WAS DYINGGG

  • Monica Huantes
    Monica Huantes9 ditë më parë

    Omg I love you I can't stop rewatching your videos.

  • Yess Fernandez
    Yess Fernandez9 ditë më parë

    my goodness, so many children on there.... scary

  • Pretty Ki
    Pretty Ki9 ditë më parë

    Big baby girl 😂😂😂😂😂

  • Maria Bernal
    Maria Bernal9 ditë më parë

    but why were your reactions to people knowing who you are the cutest thing ever 🙌🏼

  • Kylen Bray
    Kylen Bray10 ditë më parë

    HAHAHA WHEN U SAW HIS FOREHEAD AT THE BEGINNING

  • courteney sowa
    courteney sowa10 ditë më parë

    do a grwm

  • LK Fos
    LK Fos10 ditë më parë

    I was in that duuuuuudde. I met her

  • Stachys Pierre
    Stachys Pierre10 ditë më parë

    i'm surprised about how many people that don't know her lol

  • AlyeahLol
    AlyeahLol10 ditë më parë

    Post Malone lmao

  • jcrafthouse
    jcrafthouse10 ditë më parë

    Adam needs a prime time TV spot

  • cubballyguy
    cubballyguy10 ditë më parë

    YASSSS!!! Part 2 Please!!! Love love love you Adam!!

  • Faith Ijelu
    Faith Ijelu10 ditë më parë

    So many creepy guys 😂😅

  • Roseanne Bent
    Roseanne Bent10 ditë më parë

    You need to do that again! That was hilarious!! 😂😂

  • Sarah Dunn
    Sarah Dunn10 ditë më parë

    So funny!!

  • cindy gonzalez
    cindy gonzalez11 ditë më parë

    Patrick star ⭐️ 🤣

  • Jonathan Davis
    Jonathan Davis11 ditë më parë

    Damn he couldn’t buy her a slushee

  • Hannah Blair
    Hannah Blair11 ditë më parë

    When the little kid flipped the camera up "hello? I'm a big fan" I CANT😭😭🤣

  • Hannah Blair
    Hannah Blair11 ditë më parë

    THAT GUY DID NOT SAY YOU LOOK LIKE ADELE😭💀

  • Jane Newton
    Jane Newton11 ditë më parë

    the sounds effect has me dead

  • Jovanna Fuentes
    Jovanna Fuentes11 ditë më parë

    Rosa really did went oop

  • Gina Garza
    Gina Garza11 ditë më parë

    I love u my daughter can act just like u so funny

  • A Human
    A Human12 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="243">4:03</a> I saw that guys in Omegle to 🤨🤣😂

  • Santi Gayrawns Official Assistant
    Santi Gayrawns Official Assistant12 ditë më parë

    Rosa : *Sees penny* Nuh-uh gotta go 😱

  • Julia Kirkland
    Julia Kirkland12 ditë më parë

    Omg I'm CRYING 😂😂🤣🤣😭😭 as always though lmaooooo

Faqja Tjeter