Emmanuel Hudson, DC Young Fly & DJ D-Wrek Meet Their Match 😂 Wild 'N Out | #GotDamned

Argëtim

Emmanuel led a wild game of Got Damned until he decided to flip the script and give him and DJ D-Wrek a taste of their own medicine. 😂
#WildNOut #GotDamned #MTV
Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
More from Wild 'N Out!
Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
Wild 'N Out Twitter: wildnout
Wild 'N Out Instagram: mtvwildnout
Wild 'N Out Facebook: nickcannonwildnout/
Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.

Komente

  • Parker Sandahl
    Parker Sandahl7 orë më parë

    What the fuck kind of walk was that <a href="#" class="seekto" data-time="70">1:10</a> 😒😟😩

  • Luffy but fat
    Luffy but fat15 orë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="49">0:49</a> charlie clips murders b simone on live television

  • Shavonne Mone't
    Shavonne Mone't22 orë më parë

    I'm not giving Lay Lay a pass for that one! She believed in her heart and soul with all that attitude that she was saying something good 😭. She could've said "boy if u don't get ur colorful dreads outta here". She could've said anything other than what she said. 😂

  • Too much dip on my chip
    Too much dip on my chipDitë më parë

    The damn crickets chirping killed me 😂

  • OG NIGHT
    OG NIGHTDitë më parë

    People sayin laylay was cringe. Me having laylay as my nickname:👁️👄👁️

  • nia asia
    nia asia2 ditë më parë

    Dc lowkey got vocals 😭

  • Feralz
    Feralz2 ditë më parë

    What does the referee yell right before they battle?

  • Isabella_ From The Hood
    Isabella_ From The Hood2 ditë më parë

    That white guy who went against Jason Lee was lame and homophobic that shit wasn't even funny😒😒

  • bob smith
    bob smith3 ditë më parë

    I watched the part where HITMAN hit those crickets 1000 times 😂😂😂😂😂

  • J. cervan
    J. cervan3 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="148">02:28</a> That expression 🤣🤣🤣🤣🤣!!!!

  • Lil_Fairy_On_ Acid
    Lil_Fairy_On_ Acid4 ditë më parë

    lil lay lay , Perez Hilton and nick cannon were all cringey as hell . 😂💜🤦🏻‍♀️

  • sabrina gisele
    sabrina gisele4 ditë më parë

    who let perez hilton on the show 🤦🏾‍♀️

  • Mr. Wavy McGrady
    Mr. Wavy McGrady4 ditë më parë

    Bruh the first clip with the twist of words was hella impressive 🤣🤣 adam

  • Denam Coster
    Denam Coster4 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="32">0:32</a> mans was checking her out

  • SportGod
    SportGod5 ditë më parë

    This show exposes the people who can only do planned vids and who can go off of the top of their head

  • JA DE
    JA DE5 ditë më parë

    tbh when DC got put up with Emmanuel I was on the edge. it was anyone's game

  • Girris Brown
    Girris Brown6 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="116">1:56</a> 😂😂😂

  • Ashiia Culberson
    Ashiia Culberson6 ditë më parë

    What is up with DC and lace fronts omm he gotta mention them every episode 🤣

  • Gino 2nice
    Gino 2nice6 ditë më parë

    Dc young Fly : " uh! Uh! Don't do that cause your lacefront 🎵mooooving🎵 😂😂😂🤣

  • SHADE 《》
    SHADE 《》6 ditë më parë

    allist.info/channelvi3Wa6JeHMumSkfLa_5yog

  • home9dog2blue
    home9dog2blue7 ditë më parë

    This show aint for kids lol

  • home9dog2blue
    home9dog2blue7 ditë më parë

    Clips ain had ta kill B.Simon like dat 💀💀💀💀💀

  • julessings14
    julessings148 ditë më parë

    why tf is perez on this fucking show

  • bandtmoo lloyd
    bandtmoo lloyd8 ditë më parë

    Who remember when TJE/funnymike was with dc

  • Adreece Birdsong
    Adreece Birdsong8 ditë më parë

    Lay Lay was a little cringe

  • Star Jones
    Star Jones8 ditë më parë

    I don’t curse no more so I can do it like this 😂😂😂😂 eman funny as Shìt

  • beats IQ j
    beats IQ j9 ditë më parë

    Has anyone noticed Emmanuels whistle sounds like DC young flys laugh lmao

  • rushdien cassiem
    rushdien cassiem9 ditë më parë

    Charlie clips dammmmmmmnnnnn

  • michele quigley
    michele quigley9 ditë më parë

    Love when Emmanuel tells Lil girl she's Out

  • Jordan Singleton
    Jordan Singleton9 ditë më parë

    E-man has bars

  • wastinghades
    wastinghades10 ditë më parë

    Stay in your lane 🤚🏾

  • Kory Davis
    Kory Davis10 ditë më parë

    Nah That Adam’s apple joke killed me 🤣🤣🤣

  • A.K.A
    A.K.A10 ditë më parë

    We need more scenes like this, their golden

  • pcyt joyy
    pcyt joyy10 ditë më parë

    dc loves laughing

  • Jesse Johnson
    Jesse Johnson11 ditë më parë

    C'mon man I'm sick if seeing these ppl making excuses for Lil Lay Lay saying she's just s kid. Dafaq are you doing on WildnOut in the 1st place if you're just a kid????

  • Angel Yiankov
    Angel Yiankov11 ditë më parë

    What does Eman says when he starts the game?

  • Royalty
    Royalty11 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="136">2:16</a> 👀 what’s Justina sayin to hit man

  • Darryl Williams
    Darryl Williams11 ditë më parë

    All this shit is scripted

  • Speaking Moistly

    Speaking Moistly

    7 ditë më parë

    Ok bud

  • SGॐ
    SGॐ11 ditë më parë

    The feet at <a href="#" class="seekto" data-time="288">4:48</a> 😂😂😂

  • G-Lock Brando
    G-Lock Brando12 ditë më parë

    So we gonna ignore the fact that mean was bouncing up and down and shii like a street fighter character and dc could’ve came back on that😂

  • Young Savage lll
    Young Savage lll12 ditë më parë

    This why they made E-man the ref that way no one will have to get flammed by him 😂😂

  • Jazzlyn Morton
    Jazzlyn Morton12 ditë më parë

    Dont even laugh cause your lace front movingggggg

  • Jazzlyn Morton
    Jazzlyn Morton12 ditë më parë

    I tell you what you are.... *YOUR OUT* I felt that

  • youngjxo
    youngjxo13 ditë më parë

    Lil lay lay cringed me out trying to be funny

  • Kenny Johnson
    Kenny Johnson13 ditë më parë

    I hate that Emmanuel is the judge. I want him to play lol. He’s the funniest on the show IMO

  • Poppy Tart
    Poppy Tart13 ditë më parë

    "I'll tell you what you are...... OOOOOUUUTTTT"

  • teluy !
    teluy !14 ditë më parë

    L

  • Nickson Ongom
    Nickson Ongom14 ditë më parë

    P

  • O ひひ LoosescrewSuhaib
    O ひひ LoosescrewSuhaib14 ditë më parë

    Don’t add no kids no mo

  • Dashna L
    Dashna L15 ditë më parë

    What does "shakies" mean?

  • Azi Mute
    Azi Mute15 ditë më parë

    Sooo what does he actually say to get the roasting started? He says are you ready? Then something. Anyone got an idea cuz I just can’t figure it out!!

  • Keyunna Gibbs
    Keyunna Gibbs15 ditë më parë

    E when he let them have the floor and do his dance as he backs up kills me everytime 😂😂

  • brandon walker
    brandon walker15 ditë më parë

    Emmanuel should be the next host of wild n out

  • Linus Reddy
    Linus Reddy16 ditë më parë

    JLP

  • nyxoo
    nyxoo16 ditë më parë

    “ yo lace front movinggg “ IM CRYINNNNNN😭😭😂😂😂😂😂😭😂😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Hayden Paulino
    Hayden Paulino16 ditë më parë

    Lmao. DC always be going for the audience.

  • Cinthya Marquez
    Cinthya Marquez16 ditë më parë

    H

  • Cinthya Marquez
    Cinthya Marquez16 ditë më parë

    J

  • Cinthya Marquez
    Cinthya Marquez16 ditë më parë

    Hcb

  • jiraiya night
    jiraiya night17 ditë më parë

    Clipz Adam joke works on so many levels. Having an adam's apple and Adam and Eve 🤣🤣🤣

  • CamzMagic
    CamzMagic17 ditë më parë

    Emmanuel Hudson is hilarious

  • Mr. james
    Mr. james18 ditë më parë

    this was Wild

  • Keiran Johnson
    Keiran Johnson18 ditë më parë

    I want to see lil tjay

  • Danny Reyes
    Danny Reyes18 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="68">1:08</a> Got damnnn👀👀

  • Kaeoh Samuel
    Kaeoh Samuel19 ditë më parë

    Ok but why is there a lil girl on here 🤦🏼‍♂️ yall really tryna make it look like a family show but yall aint watchin yo own content smh

  • Kyri Williams
    Kyri Williams19 ditë më parë

    allist.info/video/pa6YnbSH19-GbqM

  • BigHeadTino
    BigHeadTino20 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="292">4:52</a> my favorite part

  • Tyler Sosebee
    Tyler Sosebee20 ditë më parë

    Perez was on here...he is hated on tiktok

  • Kyle Gifford
    Kyle Gifford20 ditë më parë

    I would wear Justine Valentine like a hockey mask. ✌😝💦🤤

  • Speaking Moistly

    Speaking Moistly

    7 ditë më parë

    Damn chill

  • Shon Francis
    Shon Francis20 ditë më parë

    Justina didn’t smile once from any of Eman and Dc Jokes 😂😂😂

  • Jmoneylee15
    Jmoneylee1520 ditë më parë

    hitman hits a button while dj d wrek is talking <a href="#" class="seekto" data-time="201">3:21</a>

  • Jmoneylee15
    Jmoneylee1520 ditë më parë

    why he say peraz like that <a href="#" class="seekto" data-time="131">2:11</a>

  • Jmoneylee15
    Jmoneylee1520 ditë më parë

    LAY LAY AND NAY NAY LOL <a href="#" class="seekto" data-time="101">1:41</a>

  • Jmoneylee15
    Jmoneylee1520 ditë më parë

    listen to the part when he go AGH <a href="#" class="seekto" data-time="278">4:38</a>

  • Jmoneylee15
    Jmoneylee1520 ditë më parë

    <a href="#" class="seekto" data-time="262">4:22</a> NEW WINNER

  • Jmoneylee15
    Jmoneylee1520 ditë më parë

    dj d wrek: i need dc young fly <a href="#" class="seekto" data-time="240">4:00</a>

  • Summerella Gang
    Summerella Gang20 ditë më parë

    THE CRICKETS IM HOLLERRING

  • Emanuel Nicholes
    Emanuel Nicholes20 ditë më parë

    Lil lay lay that funny 😂😂

  • wonda purdiman
    wonda purdiman20 ditë më parë

    😂😂😂😂😂

  • Alaa A.
    Alaa A.20 ditë më parë

    “HE HATES ME AND I HATE HIM” I die for Eman

Faqja Tjeter