AJR - BANG! (Official Video)

Muzikë

Grab the song here: ajrmusic.co/bang
ON TOUR: www.AJRBrothers.com/tour
Check us out everywhere online @AJRBrothers
Director: Se Oh
Choreographer: Caleb Teicher
Production: MAD RUK Entertainment

BANG!
I get up I get down
And I’m jumping around
And the rumpus and ruckus are comfortable now
Been a hell of a ride
But I’m thinking it’s time to grow
So I got an apartment
Across from the park
Put quinoa in my fridge
Still I’m not feeling grown
Been a hell of a ride
But I’m thinking it’s time to go
(Here we go)
So put your best face on everybody
Pretend you know this song everybody
Come hang
Let’s go out with a bang
I’m way too young to lie here forever
I’m way too old to try so whatever
Come hang
Let’s go out with a bang
Feel like I’m gonna puke
Cause my taxes are due
Do my password begin with a one or a two?
Been a hell of a ride
But I’m thinking it’s time to grow
(Metronome)
Man I'm up to something
Oo-dee-la-dee-doe
Thank you all for coming
I hope you like the show
Cause it’s on a budget
So oo-dee-la-dee-doe
Yeah come on here we go
Yeah come on
(Here we go)
So put your best face on everybody
Pretend you know this song everybody
Come hang
Let’s go out with a bang
I’m way too young to lie here forever
I’m way too old to try so whatever
Come hang
Let’s go out with a bang
Been a hell of a ride
But I’m thinking it’s time to go
So put your best face on everybody
Pretend you know this song everybody
Come hang
Let’s go out with a bang
I’m way too young to lie here forever
I’m way too old to try so whatever
Come hang
Let’s go out with a bang

Komente

  • Mickaels Skapelser
    Mickaels Skapelser3 orë më parë

    perfection.

  • Miriam Mendez
    Miriam Mendez4 orë më parë

    very good

  • Victoria Makurat
    Victoria Makurat5 orë më parë

    I think it sounds best at 1.25 play back speed

  • TwentyØnePanics_ AtTheDisco
    TwentyØnePanics_ AtTheDisco6 orë më parë

    *Everyone wears blindfolds* Me: I'm getting birdbox vibes from this.... ಠ-ಠ

  • Matthew M
    Matthew M7 orë më parë

    is this the last

  • MoonShakeLol
    MoonShakeLol7 orë më parë

    This song is so great. OI love the rhythm.

  • Lexci Wuorenma
    Lexci Wuorenma8 orë më parë

    I feel like this song is more about hanging then banging than banging. *_hol up_*

  • Cøffee
    Cøffee10 orë më parë

    everybody saying that the 'here we go!' and 'metronome!' is the NYC metro announcer, wait till they play this in the subways

  • cheese on toes.
    cheese on toes.11 orë më parë

    you alright jack?

  • Plazma Dragon
    Plazma Dragon15 orë më parë

    I love it how they stare awkwardly into the camera and still make awesome songs

  • Tinkrr
    Tinkrr16 orë më parë

    Camera: Zooms The other people: swap clothes

  • Lenora Rose
    Lenora Rose17 orë më parë

    “Come hang.” I‘m trying AJR but u won’t answer my texts

  • Crazy23 Chicken
    Crazy23 Chicken17 orë më parë

    should have made a behind the scene on this video. i think it would have been funny.

  • pumkin beauty
    pumkin beauty17 orë më parë

    Omg like he's making good songs in 2020 like omg this is so good💖

  • JRMObrien
    JRMObrien17 orë më parë

    This is a signal. I understand ajr. God bless and have mercy on us all.

  • Tom Frein
    Tom Frein18 orë më parë

    Been waiting for this fr thx 🙏

  • Drew Solorio
    Drew Solorio18 orë më parë

    YASSS 🙌🏻

  • Sydney Mitchell
    Sydney Mitchell18 orë më parë

    Only 1 week and 1.5 million views.. I always knew you guys were gonna be famous ;)

  • E A
    E A18 orë më parë

    This song is really a political statement, The beginning is the background people just screwing around and growing up and stuff, then ( when they are sailors ) it’s kinda like them seeing all of the crap that happening in the world ( and trying to fight it, aka navy or something ) then the umbrellas are saying well there’s so much crap going on that we really can’t fight it, so we’ll just try to protect ourselves from it. The last part ( when they are blindfolded ) is saying that we’re done with the crap so we’re just gonna pretend it doesn’t exist ( aka Trump now )

  • look see
    look see20 orë më parë

    I LOVE YOU AJR!!!!! I LOVE YOUR SONGS !!!!!

  • Stem Factory
    Stem Factory20 orë më parë

    Well, what else are you going to do after the first 180 billion years anyway?

  • Kaikaigoro The gamer
    Kaikaigoro The gamer20 orë më parë

    My middle name is winter so dear winter is my mom and dads song for me! I love your songs when I heard band I started to cry. I am going to your next concert for bang for my b-day! So let’s go out with a bang 😉

  • Weirdo3
    Weirdo320 orë më parë

    This song is too good

  • Simple Salad Gaming
    Simple Salad Gaming21 orë më parë

    O:42 6th grade sleepovers

  • audrey beliveau
    audrey beliveau21 orë më parë

    don't go!

  • xxbailey17xx
    xxbailey17xx22 orë më parë

    Kings

  • sp00kyseaz0n sp00kers0n
    sp00kyseaz0n sp00kers0n22 orë më parë

    the thought of this being AJR's last song actually really scares me

  • Jael Cari
    Jael Cari22 orë më parë

    Hello

  • Riley Pearson
    Riley Pearson23 orë më parë

    Love ajr

  • JasonPlayz
    JasonPlayz23 orë më parë

    Are we not gonna talk about how they got SIA on set? Lol

  • Iron Crafters
    Iron CraftersDitë më parë

    Clefairy used M E T R O N O M E

  • Bedobob Potato
    Bedobob PotatoDitë më parë

    I’ve been watching all your songs until this came out

  • Alister White
    Alister WhiteDitë më parë

    "pretend you know this song everybody" everyone in the comments: "Omg this is so me"

  • TurtleGod
    TurtleGodDitë më parë

    Why tf everyone dissecting this song lmao

  • Cordelia Willard
    Cordelia WillardDitë më parë

    Whoo hoo, you never cease to amaze! Please don't go, your my favorite band!

  • EXY
    EXYDitë më parë

    who else is here from tiktok?

  • The Milkman

    The Milkman

    Ditë më parë

    Oh God... Please say they didn't get this too, eh, im fine as long as it's introducing this band to new people!

  • satanic memes and dreams
    satanic memes and dreamsDitë më parë

    “put your best face on everybody” -Break my face “pretend you know this song everybody” -Pretender “Come hang, let’s go out with a bang” -come hang out "I'm way to young to lie here forever" -karma "got an apartment" -dont throw out my legos “been a hell of a ride but i think it’s time to go” -finale (cant wait to see what you do next) this is overture no.2 change my god damn mind

  • Anne Wil Middel
    Anne Wil MiddelDitë më parë

    This is amazing. You guys have to watch the choreo from Floris Bosveld to this song on Instagram!!! I FOUND this song because of the choreo😄

  • XNDR342
    XNDR342Ditë më parë

    This is gooooooood!

  • foreverfall
    foreverfallDitë më parë

    kakegurui looks different

  • The Milkman
    The MilkmanDitë më parë

    I've never heard of a hand that has such an underground feeling yet they have 1 million subscribers, this song is too good to be famous! Yet i never hear any of there music anywhere...

  • Josselyn Lampkin
    Josselyn LampkinDitë më parë

    Awsome song

  • Reagan Dreaming
    Reagan DreamingDitë më parë

    THIS IS SOO GOOD I LOVE THEM SOOOO MUCHH !!!!

  • Anushi Arora
    Anushi AroraDitë më parë

    AMAZE AMAZE AMAZE

  • Omega Redd
    Omega ReddDitë më parë

    I love this song lol Ajr always releases bangers

  • Dera
    DeraDitë më parë

    I like the song so much, something about that make you can't stop it 😍

  • Blueberry_ Grape_64
    Blueberry_ Grape_64Ditë më parë

    Aahhh!!!I can't stop listening to this sonngg

  • MichelinManミシュランマン
    MichelinManミシュランマンDitë më parë

    この曲好きだわ! I love this music from Japan🇯🇵

  • Itz-Me Gacha
    Itz-Me GachaDitë më parë

    Weres the ooooooooh aaaaaash

  • dance 2nuts
    dance 2nutsDitë më parë

    This is so catchy

  • fairyprism200
    fairyprism200Ditë më parë

    i put listening to this off for a week and a half cause i wanted it to be the "right time" and honestly 1:30 am was the perfect time

  • brand0n -A52
    brand0n -A52Ditë më parë

    Kinda triggering me that they aren't doing it in synchronisation

  • Historic Article
    Historic ArticleDitë më parë

    I love this band💯 Also this lead singer he's so adorable 🙈💖💞💯💍

  • Historic Article
    Historic ArticleDitë më parë

    Ok be this band. also love this lead singer. he's adorable 💖🙈💯

  • Jay Brandon
    Jay BrandonDitë më parë

    Wait a moment dress blues don't have white neckerchiefs.

  • Lynda Millette
    Lynda MilletteDitë më parë

    The worst part about living in the prairies in Canada is that a world tour means the chances of you seeing your favourite band are excruciatingly slim.

  • Codyz Gaming
    Codyz GamingDitë më parë

    Guys im finally going to my first concert ever... And im just sayin thank you... Not only for the music you guys made that got me through a lot... But just... I dont know how to say it but like, being the first concert i go to. Your music means a lot to me. Ive gone through some rough times lately and especially in 2018 but when i heard the click album it just somehow brightened my days... After i moved twice and my mom being in the hospital it got me through stress. I just cant really express it enough... And yes its ThatGeekyBoi

  • UnKnOwN NiGhT_raCeR
    UnKnOwN NiGhT_raCeRDitë më parë

    I just fell in love

  • I.D.K. Comics
    I.D.K. ComicsDitë më parë

    Why do I keep thinking these people should have a Netflix comedy special, or some kind of messed up series. Then, Netflix trip could be their theme song.

  • el aaroncito :v
    el aaroncito :vDitë më parë

    Yeees life ajr

Faqja Tjeter